poniedziałek, 27 lipca 2015

I'm back ! :)

Hejka Wszystkim!
Wiem,ta przerwa w blogowaniu była zdecydowanie za długa. Nie było mnie tu aż od stycznia,matko to naprawdę sporo czasu. Czasem miałam ochotę napisać coś tu dla Was,odezwać się, jednak ciągle szukałam pomysłu na siebie i to było jednym z powodów dla którego przestałam pisać posty. Postanowiłam wyleczyć moją wielką nudę ,wiec zabrałam się za oglądanie ,,The DUFF". Bardzo byłam ciekawa tej produkcji i po oglądnięciu tego filmu zrozumiałam wiele rzeczy,naprawdę. Każdy musi najpierw uwierzyć w siebie,zbędne są komentarze innych musimy siebie ocenić,po prostu, jacy jesteśmy sami dla siebie. Ile z nas stając teraz przed lustrem skrytykowało by nawet jedną rzecz? Musimy porzucić te wszystkie kompleksy i zacząć żyć pozytywnie i dostrzegać w sobie wszystko co najlepsze! Bo każdy z nas ma coś wyjątkowego i niepowtarzalnego. Musimy tylko to odkryć i znaleźć na siebie pomysł. Ja już swój znalazłam i powracam na bloga :) Mam zamiar go nieco przerobić,ulepszyć,wprowadzić parę nowości, odświeżyć go! Pierwszym krokiem jest zmiana nazwy bloga. Wcześniej mogliście mnie znaleźć pod adresem : sunnycaalifornia, jednak stwierdziłam ze skoro tak jakby na nowo zaczynam tu pisać to przydała by się nowa nazwa, no wiec jest :) Nieustannie się zmieniamy i to właśnie pozwala nam się rozwijać. Tak wiem, jest już bardzo późno i w zasadzie powinnam już dawno spać ale hej, czym ja się w sumie przejmuje,mam wakacje i wiele czasu na poprawę tego co chce.W końcu musiałam tu napisać bo czułam, ze tego mi brakuje. Podobno w nocy jest się bardzo szczerym.Tak, absolutnie się z tym zgadzam. Mam taki napływ slow ze gdybym chciała ująć tu krotko i zwięźle co mi siedzi w głowie to bym nie dala rady,a post byłby na pól godziny czytania co najmniej. Tak wiec starałam się aby było krotko i na temat. Myślę ze nie zanudziłam Was tym dluugim.. wstępem do nowego rozdziału na tym blogu :) zostawiam Wam na koniec parę zdjęć które udało mi się zrobić od początku wakacji ;)


Pamiętajcie zawsze czerpcie radość z życia i miejcie odwagę być sobą!


Standardowo social media no wiec:
-INSTAGRAM
-SNAPCHAT: nfurmanek
-TWITTER
-TUMBLR

See u soon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywujący <3